وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید هرمزگان وارد بندرعباس شد
وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید هرمزگان وارد بندرعباس شد

وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید هرمزگان صبح امروز وارد بندرعباس شد. به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی ایران(idva) به نقل از خبرگزاری فارس، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور برای حضور در آیین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان، با استقبال دکتر همتی، معاونان استاندار، مقامات عالی نظامی، انتظامی و امنیتی استان، وارد بندرعباس شد. نمایندگان استان نیز […]

وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید هرمزگان صبح امروز وارد بندرعباس شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی ایران(idva) به نقل از خبرگزاری فارس،

دکتر احمد وحیدی وزیر کشور برای حضور در آیین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان، با استقبال دکتر همتی، معاونان استاندار، مقامات عالی نظامی، انتظامی و امنیتی استان، وارد بندرعباس شد.

نمایندگان استان نیز از تهران به همراه وی بودند.

وزیر کشور و هیئت همراه،  پس از آیین استقبال در فرودگاه بین المللی بندرعباس، در گلزار شهدای گمنام مسجد جامع بندرعباس حضور خواهند یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام خواهند کرد.

دیدار با حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، دیگر برنامه سفر وزیر کشور به هرمزگان است.

وزیر کشور پس از آن در آیین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان حضور پیدا می کند و ضمن تکریم از خدمات فریدون همتی استاندار سابق هرمزگان، مهدی دوستی را به عنوان استاندار جدید هرمزگان، معرفی خواهد کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس