پنج شنبه, ۳ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 23 May , 2024
پ
  • شناسه : 9628
  • 24 دسامبر 2019 - 10:05
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :

دولت بار مالی شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی را می‌پذیرد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اگر بار مالی برای طرح شفاف سازی هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی نامزدها متصور باشد دولت آن را می‌پردازد. به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی ایران(idva)، حسین علی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشست علنی امروز سه‌شنبه (۳ دی ۹۸) پارلمان در جریان بررسی کلیات طرح دو فوریتی شفاف سازی منابع تامین مالی […]

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اگر بار مالی برای طرح شفاف سازی هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی نامزدها متصور باشد دولت آن را می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی ایران(idva)، حسین علی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشست علنی امروز سه‌شنبه (۳ دی ۹۸) پارلمان در جریان بررسی کلیات طرح دو فوریتی شفاف سازی منابع تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی با اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: بخشی از لایحه جامع انتخابات به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اختصاص یافته است. لذا در این لایحه به موضوع تامین مالی تبلیغات نیز پرداخته شده است.

وی افزود: در طرح دو فوریتی شفاف سازی هزینه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات بخش قابل توجهی از هزینه‌های تبلیغاتی قید شده که بخش اعظم این موارد در لایحه جامع انتخابات دیده شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: شفافیت منابع مالی تبلیغات انتخاباتی در راستای ارتقاء اعتماد مردم به نظام بوده و یک ضرورت شناخته می‌شود که غیر قابل اجتناب است.

امیری در خاتمه اعلام کرد:اگر برای طرح شفاف سازی منابع تامین مالی تبلیغات انتخاباتی بار مالی متصور باشد آن را دولت می‌پذیرد.

  • منبع خبر : فارس

برچسب ها

ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی 15 مه 2024

ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی

این جمله تاریخی پرمعنی و عمیقا استراتژیک رهبر معظم انقلاب که در اولین واکنش به عملیات «وعده صادق» فرمودند«موضوع اصلی ظهور و اثبات قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی است، نه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که موضوع دست دوم و فرعی است»،

ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است 22 آوریل 2024
تقدیر فرمانده کل قوا از عملیات وعده صادق

ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر یک‌شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به ‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

حباب «ریزپرنده- غول‌رسانه» ترکید! 20 آوریل 2024

حباب «ریزپرنده- غول‌رسانه» ترکید!

صبح جمعه چند کوادکوپتر (به قول کارشناس شبکه صهیونیستی اینترنشنال: ریزپرنده پیتزابر!) در فلوات شرق اصفهان رهگیری شد. اگر این یک برنامه از طرف صهیونیست‌ها نبود چرا بلافاصله تمامی شبکه‌های تلویزیونی اسرائیل و برخی امریکایی‌ها از حمله گسترده موشکی به ایران خبر دادند؟!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.